Duffy - Mercy

sábado, 22 de agosto de 2009

Desse ponto em diante, não tem como voltar...




Yeah, yeah, yeah

I love you
But I gotta stay true
My morals got me on my knees
I'm begging please,
Stop playing games
I don't know what this is
Cos you got me good
Just like you knew you would

I don't know what you do
But you do it well,
I'm under your spell

You got me
Begging you for mercy
Why won't you release me

I said release me
Now you think that I
Will be something on the side
But you got to understand that I need a man
Who can take my hand
Yes I do

2 comentários:

Lu disse...

e ai como tao as coisas hein? quero saber tudoooo rsrsrs

ah, tem selinho pra ti no ideias. =)
beijos

Unknown disse...

Tem um tempo que não passo por aqui...matando a saudade de um blog com ótimos posts...
Espero que tudu esteja indo de excelente para maravilhoso..
Viajou ?Sim ou Não? =]
Kiss Kiss :-* :-)